Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 września 2013

Każda okazja jest dobra, żeby trochę poszaleć

Miał być dzień bez makijażu a zrobiłam sobie Halloween...
Zainspirowałam się dwoma kreacjami - jedna z nich to dzieło świetnej Loni Baur, a drugą stworzyła charyzmatyczna artystka, którą miałam okazję podziwiać na żywo - Alex Box. Na oba zdjęcia trafiłam przeglądając stronę Pinterest.
Swoją drogą polecam i zapraszam do śledzenia moich znalezisk, uzbierało się już tego całkiem spora galeria! ...o tutaj!


A to moje inspiracje:

Loni Baur


Alex Box


Cieszę się, że dzięki internetowi można nieustannie podglądać sztukę najzdolniejszych mkijażystów świata. Uwielbiam się nią inspirować się, czy wręcz próbować odtwarzać pomysły tych niesamowicie zdolnych ludzi. Oczywiście warto poszukiwać pomysłów we własnej głowie, ale dobra inspiracja sprzyja kreatywności.
A Was co inspiruje?

3 komentarze:

  1. noooo szaleństwo w czystej postaci:) Ja też mam w głowie tyle kreacji makijażowych ale chęci brak xD przydałby sie może jakiś kop motywacyjny:P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie, zdolniacha!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło! Ale nie chcę pytać jak wyglądało zmywanie :D

    OdpowiedzUsuń