Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 września 2013

Zakochałam się...

Na kolekcję Retro Matte czekałam z ogromną niecierpliwością od kiedy odkryłam magię matowych pomadek z Mac'a. I nie zawiodłam się! Pomadki są cudowne! Z powodzeniem przetrwają na ustach cały dzień, wieczór lub noc.. - O ile nie będzie to czas wielkiej i tłustej uczty! O ich zaletach wspominałam już przy okazji Candy Yum-Yum, a teraz przyszły te przepiękne kolory!! Co tu dużo mówić, trzeba je zobaczyć i wypróbować! Ja nie mogłam się oprzeć trzem kolorom z ośmiu w tej kolekcji. Oto one:






Do każdej pomadki można dokupić idealnie dopasowaną konturówkę z tej samej kolekcji, z serii pro longwear. To daje możliwość zrobienia niezwykle trwałego makijażu ust, co zwykle dość trudno uzyskać.

Warto wiedzieć, że silny pigment barwi usta nawet po zmyciu pomadki, a matowe wykończenie wymaga odżywionych ust, aby wyglądały najkorzystniej. Cena 86pln.

8 komentarzy:

  1. Będzie problem, bo nie będę mogła zdecydować się, którą kupić. Wszystkie są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wszystkie;* no i trzeba udać się na zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są absolutnie przepiękne! kolory cudne! chyba dobrze, że nie ma u mnie salonu MACa bo bym popłynęła z kasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne szkoda, że ja wyglądam w takich kolorach jak stara pudernica:P

    OdpowiedzUsuń